Oras de fitzosi cu cersatori

Dupa o saptamana de stat pe acasa, am tras concluzia ca Bacaul este un oas de fitosi. Pana acum nu mi-am dat seama pentru ca, poate, eram si eu asa. Acum insa am realizat asta. Intri in mall si esti privit din toate unghiurile, cum iti sta parul (marea mea problema), cum esti imbracat si cu ce esti incaltat. Apoi cand intri intr-o cafenea, toata lumea este imbracata dupa ultimile tendinte toata lumea be cafea cu lapte si apa plata, fetele fumeaza slimsuri iarbaietii tigari de fitze. Partea frumoasa este ca oamenii sunt imbracati frumos pe strada, ti-e mai mare dragul sa te uiti in stanga si in dreapta.
Al doilea lucru pe care am observat si a inceput sa ma dispere sunt cersatorii. Unde e un magazin hop si doi trei tiganusi micuti care incep cu "imi dai..." si se mataie la curul tau pana intrii in magazin. Daca ii dai ceva de mancare nu ia pentru ca vrea bani si te fugaresc prin toata parcarea si nu mai stii cum sa scapi de ei. Ajung la concluzia ca sunt pe post de catei comunitari ca din astia, slava Domnului, ca nu mai sunt.
Noroc ca plec acusica in Iasi unde fitele sunt mai reduse dar sunt multi de gura casca.
Pe curand...

Comentarii

  1. Oh come oooon! A fuma slims, a bea cafea cu lapte si alaturi apa plata de ce ar fi o chestie de fite?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa mi se parea atunci, ma amuza cat de mult m-am schimbat/maturizat in ultimii ani si imi poat da seama de asta dupa subiectele de pe blog

      Ștergere
  2. =)) Votre commentaire s'affichera après approbation
    Asa imi apare acu! =))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare