Negura

Aseara am vazut un film, "The Mist", dupa un roman de-al lui Stephen King. Filmul e dupa un roan pe care nu l-am citit, el nefiind tradus la noi. Oricum face parte din acele carti cu extraterestri, monstri etc, carti care nu imi plac atat de mult ca celalalte. Uitandu-ma la film am inceput sa ma gandesc la cartile de groaza care imi plac, respectiv scriitorii. Pregeratul meu e John Saul. As vrea sa vad un film dupa unul dintre romanele sale. In vacanta mi-am luat ultim acrte tradusa de-a sa si abia astept sao citesc. Cred ca ma voi reprofila pe horror o vreme. Au aparut cari noi de Stephen King la Nemira pe care mi le voi cumpara.
Acum intorcandu-ma la film, pot spune ca e un film interesant, apar tipologiile clasice ale scriitorului plus ca te tin in suspans o mare perioada de timp. Mult mia interesant e sa citesti cartea, sa iti imaginezi unele scene ce par foarte bine realizate dupa pasajele de descriere ale cartii. Spun par pentru ca nu stiu exact, necitind cartea, dar din duzina de carti de Stephen King pe care le-am citit am inceput sa prind stilul sau de creatie.
Am sa atasez trailerul filmului pentru ca merita vazut dar va recomand sa cititi o carte de John Saul (Mana dreapta a Diavolului, de exemplu).



Pe curand...

Comentarii

Postări populare