Vacanta cu ploi

Vacanta asta a fost mai mult ploioasa si mi-a fi dorit ca macar acum cand scriu acest articol sa nu ploua. Dar din pacate nu e asa. Cam orice eveniment a fost marcat de ploi.
A doua zi de pasti a ploua si trebuia sa imi feresc lookul de ploaie :)). Aveam parul intins cu laca (:P) si faceau misto de mine ca mi se increteste de la ploaie. Apoi, de 1 Mai o ploaie ne-a speriat cand ieseam din hypermarket cu cosul plin pentru gratar. A fost bine pana la urma ca s-a oprit si a fost soare. Dar din cauza ploii si a noriuui rezultat nu am putut sa ma plimb prin padure, sa fac poze sau sa satau calumea pe o terasa in oras.
Acum ma indrept psihic spre scoala, spre Iasi (de fapt diseara), imi strang lucurile, imi fac bagajul si ascult ploaia. maine incepe din nou stresul si ma uit in urma la vacanta...
Pe curand...

Comentarii

Postări populare