Presesiunde de KKT

Din ce in ce presesiunile sunt mai grele. Am terminat o saptamana de cosmar. Stiu ca abia e joi, dar maine nu prea mai am nimic de facut. Plec acasa, cu treaba. Imi pare bine ca voi apuca sa ma odihnesc mai bine dar totodata pierd mult pentru ca nu o a lucrez nimic. Urmeaza o a doua saptamana grea, dar nu atat de obositoare ca asta. Am scapat de proiectul la cladiri, de examenul la Didactica, de cologviul la geologie si de temele la topo. Mi-am rezolvat problemele cu masina (aproximativ) si am pierdut cateva cursuri. saptamana viitoare trebuie sa predau tema 2 la statica, pana vineri, sa predau tema la elasticitate, joi, sa predau caietul la beton, marti si sa sustin examenul la topografie, Si se termina si semestrul doi. Incepe si o sesiune grea, de care mi-e frica. Sper sa trec cu bine peste ea. Imi doresc asta din tot sufletul.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare