Despre bucata mea de blogosfera

Am o lista de prieteni pe blog, prieteni ce vad ca ma dezamagec. Amicul meu Q s-a lasat si de blog si de photoblog, cautand succesul pe deviantart. Comercial. Darga mea sotie e prea ocupata si nu mia scrie pe blog. Noroc de Ralus ca scrie pe unul din ele, putin dar scrie. Astept cu nerabdare articole noi ale prietenilor mei si comentarii la ale mele. Surs foarte mandru de Earnest, :*, si ica imi caut eul perdut.
Superfecialitatea m-a adus aici si cand in sfasit am reusit sa scriu CEVA (adica proza) mi s-au deschis ochii si mi s-a spus ca e banal, ca e prost ca pe langa faptul ca e un postmodernism de duzina e si ca un scenariu de film pe care il vezi ca sa adormi. Ma pun pe treaba si ma axez pe subtex.
O ra revin cu forte noi.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare