Diverse

De ceva timp nu mai m-am apropiat de bloghhh. Poate pentru ca nu am avut timp de el sau nu am simtit nevoia. Am avut ceva zile proaste de cand a reincdeput scoala si ma fefer la pastele ce au zburat pe jos, la aparatul foto ce s-a stricat, la profesorii ce devin tot mai nebuni si la imprimanta ce s-a blocat.
Sunt dezamagit ca Oana a parasit Megastarul, merita o finala, sunt obosit si nervos, m-am bucurat ca un copil cand am vazut noile episoade din Gray's Anatomy si imi pierd timpul cu Scrubs. Si nu in ultimul rand m-a enervat hi5-ul care e schimbat total. Ar tb sa intrati sa vdeti si care nu merge ca e in constructii si nu pot vedea pozele Cosminei care s-a vopsit si ale Larisei cu silicoane si Cabral.
Pe curand... Pe vremuri mai bune... Sau "La vremuri mai bune". Dar totusi:
Pe curand...

Comentarii

Postări populare