328

Daca in anul 1 si in anul 2 am stat la etajul 2, in camin, acum in anul 3 e timpul sa ma mut la etajul 3. Am intrat la precazari al 86-lea pe lista. Ma gandesc ca e un loc bun sa fiu al 86-lea din toata facultatea (sunt in top 100 :)) ). La tomna viu fi mai sus pentru ca vor urma nist mariri.
Cum am vazut la facultate mi-am dat seama ca este o problema si ca lucrurile nu merg atat de bine. 0.4 sala in care trebuia sa avem precazarile intrase in renovare, se daramau geamurile, toata lumea fusese mutata in 0.3. Deja etajul 2 se terminase in prima jumatate de ora si Raluca, care intrase a 70-a isi luase la 3. Imi doream si eu un loc la 3, sa fiu langa ea si am prins. 328 e camera in care eu si Andrei vom sta la anu'. In fata noastra va fi Lulu si Mira si pe palier sunt multi colegi de-ai nostii. va fi frumos, poate mai bine ca anul asta.
Ceea ce m-a deranjat cel mai mult a fost atitudinea sefului de camin din 14. S-a ajuns de cand e membru in loiga si sef de camin. Vorbea cu noi, cei ce asteptam sa intram la loterial ocurilor de cazare ca cu noiste cacati, imi venea sa-i schimonosesc fata. Dar na, asa e in viata, cand te ajungi si nu maitii de unde ai plecat.
Ma bucur ca toate sunt bune si la anu' am toate conditiile pentru a invata mai bine.
Pe curand...

Comentarii

  1. hmmmm....totusi bucura-te k stii de pe acum ca vei avea camera la camin...adik vei avea cazarea asigurata pentru inca un an....
    la noi la cuza e si mai nasol...de abia pe 27-28 septembrie se vor afisa listele cu caminele...pana atunci....vom spera o vara intreaga la o camera in camin...iar atunci ....dak ai nenorocul sa nu prinzi....de pe 27-28 septembrie ar cam trebui sa iti gasesti ori gazda ori chirie...si cum multi care sunt la taxa nu mai spera la camin...si si-au gasit deja cazare...atunci vei gasi ce e mai naspa....na...fiekre cu riscurile lui...doar suntem in Romania...:( eu personal va invidiez pe voi de la Asachi. macar stiti de pe acum dak veti sta sau nu in camin :D eu ....mai am de asteptat :P nu mai spun de cei de la medicina despre care am inteles k isi primesc camera de camin in anul I si o au pana termina...uoff....mereu am problema asta....chiar ma demoralizeaza cazarile pe mine...ma scuzi k m-am "descarcat" aici :D dar ma scarbeste sistemul asta :(
    oricum...e bine de stiu in cazul k o sa iti fac vreo vizita la anu...deci stai la 328...;)) :P

    RăspundețiȘtergere
  2. nu face nimic ca te-ai "descarcat" aici, precazarile se fac doar la constructii, celalalte facultati de la Asachi nu fac asta. Si e foarte convenabil pentru ca mie ca integralist imi convine sa imi iau cazarea acum. Altfel eu as putea sta fara nici o grija o vara intreaga si in tomna toti "baietii buni" sa vina cu note mai mari de la Rerererere-uri si si imi ia dreptul. Asa, cei ce au cel mult o singura restanta, beneficiaza de aceasta precazare, iar la tomna vin sa isi confirme locul. De asta sunt eu atat de mandru de domnu decan taranu, pentru ca dumnealui a ventit cu aceasta ocazie.
    Referitor la cuza, stiu care sunt problemele. Foarte multi studenti si foarte putine locuri. Traiasca FEEA, care papa toate locurile.
    Bafta in tomna la cazari si te astept pe la mine, caminul T7, desigur

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare