Impulsionare

Imi sterg contul de pe wordpress. Nu e atat de flexibil ca blogger si nu pot face multe lucruri. Raman la prima mea dragoste si o sa continui sa postez aici. Sunt intr-o perioada de treceri de la o stare la alta si nu imi mai place de ceea ce iese. Am citit blogul lui Cocstel, a inceput atat de frumos, asa e la inceput, imi spun, dar poate o sa reuseasca sa ramana la fel, sa nu fie prins de rutina. Poate o sa reuseasca sa scrie articole bune de fiecare data, nu sa ajunga sa povesteasca despre el, asa cum am ajuns eu. Sunt intr-o pana de idei si mi-am transformat blogul intr-un jurnal, exact ceea ce nu vroiam sa fac, exact de de ceea ce imi era frica. A ajuns un blog de rutina, dar poate voi reusii sa il duc pe drumul cel bun. O sa imi caut inspiratia si o sa scriu si articole de fond.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare