Blogger Buddy

Am un Windous smecher, un XP cu o interfata de Vista. Se cheama Last XP si de la baietii de la A.C. Si cumare interfata de Vista mi-am instalat si celebra bara. Ieri am desoperit pe siteul de ma Microsoft un "Blogger Buddy" ce il instalezi in celebra bara si poti posta direct de pe el ce vrei sa scri pe blog. Char asta fac si eu acum. Sunt curios daca merge.
Apropos de Windows, am citit pe net ca Microsoft nu mai comercializeaza XP si ca trece pe vanzarea exclusiva a Vista. Acest lucru a suparat pe multi pentru ca interprinderile mici nu au posibilitatea sa isi ia calculatoare noi, compatbile Vista si in aceasta situatie nu isi pot prelungii licenta pe XP. Posibil sa se mai comercializeze dar doar pentru tarile nu prea dezvoltate si pentru aceste societati mici Windousul Xp pana in 2014 cand va aparea noul Windows. ce va mai avea ala, naiba stie. Mie unul nu imi place Vista, doar lastul meu.
Va las, maine am ultimul examen din sesiunea asta, sunt stresat ca nu prea stiu. Nu mai pot asimila nimic, am impresia ca sunt planta si vreau sa ma culc. Maine ma voi trezii mai devreme si voi mai repeta odata. Da inainte sa ma culc ma voi relaxa cu un House M.D.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare