The Onion Movie


A trecut ceva timp de cand nu am mai scris despre un film pe blog dar si de cand nu am mai vazut un film. Dupa cura de House, am ales sa vad o comedie satirica de care auzisem de la un prieten de-l meu.
Filmul se numeste "The Onin Movie" si este o comedie satirica despre evenimentele lumii si despre comportamentul uman. Filmul satirizeaza presa americana, de fapt ne arata cum lucruile adevarat importante sunt lasate deoparte si sunt promovate cele ce nu am importanta. Pot spune ca este un atac la incultura, la vulgaritate si prostie.
Primele 60 de minute din film sunt insirate stiri tampite si povesti legate de omamenii care privesc stiri, ca in final toate personajele sa se reuneasca. Este interesanta problema coorporatiilor care impun un anume program firmelor mai mici.
Nu putea lipsii vesnica problema americana, terorismul, ce este ironizat in acelasi stil.
Filmul nu este o capodopera, chiar nu este un film bun dar este interesant de privit pentru ca faptele satirizate in film nu sunt o realitate americana, ci ua universala. Stiri ca la onion vedem cam la toate posturile importane, in Romania cam toate jurnalele de stiri sunt tabloidizate (vezi PRO TV si altele).



Pe curand...

Comentarii

Postări populare