Numar zilele

Am inceput sa numar zilele cat mai am de stat aici, Nu mai am rabdare, deja ma gandesc la bagaj. A inceput de cand am jutat-o pe Rona azi cu bagajul. La inceput m-am intrebat cum o sa imi capa tot, apoi am inceput sa imi fac planuri de bataie iar acum am inceput sa le numar in mod descrescator.
Daca toate merg bine, miercurea viitoare dau colocviul de practica. Joi as putea sa plec. Dar mi-am promis ca stau pana luni, vreau sa imi rezlolv cateva probleme.
De fapt as pleca, dar am promis anumitor persoane ca nu o s-o fac asa ca voi mai sta pe aici inca cateva zile.

Si cum e final de an, incep sa trag concluzii la ceea ce s-a intamplat, la relatii si la cei din jur. In seara asta am relizat inca ceva. INcep sa vad lucrrile altfel, in substar (oamre in sfarsit ma maturizez?). De ieri mi-am propus ca pe timpul practicii sa ma reapuc de scris. O sa termin "Opium", insa o s-o redenumesc in "Camp cu maci" si o sa ma reapuc de "Cele 4 gratii". Inca nu e nimic calr in capul meu insa vreau ca pana la inceputul lui august sa le am terminate. vreau sa ma duc cu ele la domna Alexandrescu.
Deci, au mai ramas 12 zile in care am o droaie de facut. Nu am faxcut multe anul asta si e timpul pentru ele.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare