Practica

Azi am iesit in sfarsit pe teren la practica. Am inceput drumuirea inchisa, in jurul corpului R, oarecum. Dupa ce doua zile am facut teorie, azi am trecut la treaba. Si am inceput cu stangul. Pentru ca proful a venit la 5, in loc de 4 jumate si celalalt profesor a venit la timp si a luat aparatele cele mai bune, noi am ramas cu 3 teodolite calumea si unul vechi, care desigur ca a ajuns la grupa mea, penru ca eram ultimii la alfabet. Si uite asa ne-am chinuit sa calam, sa ne uitam pe al doilea obiectiv ca sa calculam unghiurile si altele. In loc de 8+3 puncte am facut 3 puncte din drumuire dar nu am fost ultimii. Prima grupa au calculat 2 puncte.

Maine ma asteapta o zi plina. Am precazari de la 12 (voi vedea unde voi sta la anul) si cu cine (eu cred ca voi sta cu cine trebuie, cu Andrei Popovici, adica nu va fii nici o problema) si in functie de cat dureaza, posibil sa nu mai ajung in camin pana la practica, chiar sa intarzii.

In camin sunt cazati niste pensionari draguti ce au terminat faculatea in '52. Au venit la reuniunea de terminarea faculatii. 55 de ani, o viata de om. probabil ca v-a fii ultima, cine stie daca o vor apuca pec urmatoarea si sigur nu mai au nici un profesor in viata.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare