A venit italienii, ca e multi

Ca ciupercile dupa ploaie, asa au aparut si ei. Cum a dat caldura si luna august au venit italienii made in Roamia.
I-am observat ieri, in mall cand eram la o cafea. O tipa cu un accent stricat, italian o intreaba pe alta : "Ce fel de haine e la Tako?, E frumoase?" E, e ca e multe. Am zis ca e un caz singylar, abia a inceput luna si poate or venii pe la mijlocul lui august. Dar..., in drumul meu spre intalnirea de azi am observat o familie ce vorbea in italiana. Mi-am scos castile de la urechi si am inceput sa-i observ. Madame ce sterge babe la fund in Italy, vorbea cu copilul lor in italiana, ca picolo nu stia romaneste iar apoi, vorbea cu barbat-su in romana, dar tot cu accent de Italy. Am inceput s ma uit in jur si ii observam. sunt toti la fel, parca au uniforme. Cu pantaloni trei sferturi in carouri, tricouri mulate si borsete in talie sau gentute mici puse la gat. Ele tot cu pantaloni trei sferturi, adidasi si tricouri sport, se plimba prin oras ca sa-i vada lumea ca au venit acasa.
Parcarile sunt pline de masini cu numar de Italia si au inceput sa napadeasca pe terase.
Si asta e doar inceputul. Pe la mijlocul lunii nu o sa mai incapi de ei, de figurile lor de tarani marlani si de masinile lor. Sunt foarte prosti soferi si foarte nesimiti.
Pe curand...

Comentarii

  1. Sa-i f.t in gura de italieni si spanioli care sterg curu la babe! Taranii dreaq! Nu mai pot de draci! Nu ai loc de ei in magazin, cumpara ca disperatii de parca acuma vine sfarsitul lumii, conduc ca bezmeticii ca nu ei nu vad nimic din spatele ochelarilor de fitze!!!Mamaaa, bomba cu napalm!! Pe toti i-as face sapun!

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) chiar ca erai nervoasa, iubire. Drum bun si ne vedem in septembrice, cand te intorci din Germany

    RăspundețiȘtergere
  3. Hm...ca intamplare similara, eram intr-o "carciuma" din asta mai de lume buna, adica pe intelesul tuturor intr-un local fainutz din sv...la o masa alaturata 4 persoane, care fiecare pe rand vorbea...la un moment dat vorbeau in romana, insa probabil atunci cand credeau ei ca se cuvine ca ceva sa ramana in cercul lor, vorbeau in italiana... buna dimineattaaaa..acum tot prostu stie in italiana...anyway, eu nu stiu sa vorbesc italiana, dar inteleg cate ceva pe colo colo, am invatat si eu ceva dde la desenele animate difuzate pe raiuno cand eram copii..sa nu sar de la subiect... la cat de infect era imbracata "coana Joitica"(una din cel 4 persoane) si la modul cum se exprima , a chinuit o sarmana chelnerita de am crezut ca o sa ia bataie madam pana la urma... din fericire domnisoara si-a pastrat cumpatul si toata lumea a plecat fericita :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare