Ieri si maine

Ieri noapte a fost eclipsa de luna. Planeta Marte a acoperit aproape in totalitate luna. Eclipsa a inceput in pe la 22.30 si a avut punctul maxim la 00.05. Din luna ramasese doar o liniuta mica si alba. Nu mia putea sa lumineze nimic. Dint-o luna plina ramasese doar cat un varf de unghie. Lumina insa reusea sa ofere si uncontur planetei marte care era atat de mare in comparatie cu luna. La contactul dinte luna si marte se vedeqa o culoare rosiatica. A fost frumos sa stai afara, la un suc, pe terasa si sa te uiti la luna.

Maine plec la Vidra, la bunicii de pe tata. Abia aastept sa-i vad dar mai aales abia astept sa imi vad verisoara pe care nu am mai vazut-o de doi ani si pe "scumpa" mea matusa pe care nu am mai vazxut-o de mult mai mult timp. Vreau sa ma iau oleaca de amandoua pentru ca nu stiu sa dea telefoane, nu stiu sa felicite de ziua noastra. par atat de reci, cel putin matusa-mea, ce pozeza in victima ea este neinteleasa.

Pe curand...

Comentarii

Postări populare