Cultura de morcovi

Am tot zis: "de maine, azi mai stau" si am ajuns in situatia in care e vineri si luni am examen si nu stiu mai nimic pe fondul unei racele cu care m-am procopsit din cauza aerului conditionat. Si nu ar fi o problema daca examenul asta nu ar insemna functii derivative de invatat pe de rost si de derivat. Te pierzi, nu mai stii care e una si care e alta... Incerc sa le invat pe de rost ca pe o poezie dar nu reusesc. Ma incurc in ele si din 13 subiecte abia de stiu 6 bine si vreo inca 3 le bajbai.
Asa ca nu ne auzim maine ci poate duminica seara, cand ma intorc de la vot, unde ma duc sa imi exercit dreptul constitutional.
Si apropo de vot: votul de duninica e pentru sau impotriva suspendarii presedintelui. Nu e pentru USL sau pentru Rusia sau alte tampenii. Tin sa spun asta si aici ca am avazut ca sunt multi care au pus botul ca flacara viotet a democratiei. Duminica votezi daca il mai vrei pe Base sau nu. Si teporetic ar trebui sa ii dai o lectie sa vada ca nu e seful suprem. Daca nu iti place USL nu votezi USL in toamna cand sunt alegeri si ii votezi pe PP-DD sau pe PD-L sau Romania Mare sau pe turnatorul ala de la SRI cu partidul lui nou, ca nu ii retin numele (ala de a fost prim-ministru o luna).
Si campania asta a fost murdara: aberatii mari, dosare si acte scoase de la naftalina si amenintari. Insa si-a luat-o-n freza cu casa din Dante. Si cu CCR a zis ca Parlamentul decide ce se intampla daca refernedumul nu e validat, mie nu mi-e greu sa mai votez odata.
Revenind la subiectul principal: tineti-mi pumnii ca-s morcovit tare si fiti pe faza la articolul de la vot. Prima data la ambasada, votez in alta tara cred ca o sa fie ceva de povesitit.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare