Ma transform

De aproape 10 luni de cand sunt aici am avut numai doua crize de alergie. Odata cand eram in prima banca si proful a scapat buretele pe jos in fata mea si clasa s-a umplut de praf iar a doua oara cand am intrat intr-o incapere unde mirosea puternic a mucegai. Fara crize de alergie pe plaja, fara febra fanului in primavara sau faca accese de stranut de la AC.
Sa nu mai zic ca nu am facut nicio intoxicatie alimentara si urticarii cu toate ca am baut sucuri, am mancat oua si mai ales pentru ca am mancat picant. Singura problema pe care am avut-o a fost ficatul obosit din cauza abuzului de porc (eu nu mancam porc mai deloc iar in Japonia porcul e foarte popular).
Nu ma plang deloc chiar ma bucur insa nu inteleg ce se intampla cu organismul meu.
Saptamana trecuta am vazut un tip la facultate ce era plin de piscaturi de tantari. Apoi am vazut ca si Morgan e plin de piscaturi insa eu nu cred ca am fost piscat vreodata de un tantar de cand sunt aici. Asta in timp ce acasa eram freferatul tantarilor si nu scapam niciodata depiscaturile lor. Ce-i drept am plasa de tantari la geam insa si Morgan are doar ca stam pe parti diferite ale caminului.
Insa pe langa aceste plusuri pe care le are organismul meu e si un mare minus: ma ingras fara motiv. Mananc mult mai sanatos decat acasa si fac de n ori mai multa miscare insa ma ingras. Am renuntat la sucuri (beau odata pe saptamana o sticla de jumatate), la dulciuri si am micsorat portia de orez de 4 ori insa nu reusesc sa slabesc. Recunosc ca sunt delasator si lenes si ca nu ies la alergat (insa acum oricum e prea cald pentru asta) sau ca nu fac exercitii in fiecare zi insa sub aceste conditii, in Romania, as fi slabit. Insa am mai observat persoane ce s-au ingrasat de cand sunt aici si poate e o reactie a organismului asa cum am scapat de alergii si intoxicatii sau asa cum tantarii nu mai mai pisca, ma ingras...
Hai cu vointa!
Pe curand...

Comentarii

Postări populare