Observatii despre alcool

E luni, ora 13:00 cand scriu acest articol si sunt mahmur. Nu stiu ce a fost in capul meu sa beau duminica, cand lunea e o zi atat de plina. Abia am rezistat sa stau in clasa, la curs, fara sa adorm. E cald tare si umiditate de 74% ceea ce ma face sa transpir prin orice por. Si de fiecare data imi spun eu nu mai beau... si ma tine un timp, pana cand se gaseste un motiv de baut. Acum a fost vizita la Spider-man. S-a mutat intr-un apartament nou si ne-a invitat la o cina gatita de el. Si cum inca sufera dupa Vaduva Neagra a scos o sticla de votka si a pus-o pe masa. Dar despre asta o sa va povestesc intr-un viitor episod despre telenovela de aici, episod ce o sa apara candva saptamana asta.
Ceea ce vreau sa va spun in articolul asta are legatura cu alcoolul. Nu stiu daca e adevarat ca asiaticii nu au o enzima in organism si de aceea  nu proceseaza alcoolul ca celalalte rase si se imbata repede insa stiu ca atunci cand beau se fac rosi.
Se numeste Alcohol flush reaction si daca dati un click pe nume o sa vedeti mai multe informatii de pe wiki. Am observat lucrul asta de fiecare data cand am baut cu asiaticii insa pana duminica nu am intrebat ce se intampla. De obicei ii vezi ca devin rosii pe fata si gat si uneori pe maini. Este o reactie a acumularii de etanol in organism ce se desfasoara ca o eruptie cutanata. Cand l-am vazut cat de rosu devine m-am speriat si l-am intrebat daca e ok. Mi-a spus ca e o reactia adversa pe care o are de fiecare data si ca ii trece dupa ce se culca.
In imaginea alaturata se poate observa cum se schimba culoareafetei dupa ce beau si asta nu se intampla dupa cantitati mari de alcool ci imediat dupa ce au baut un pahar, doua.
Eu nu stiu ce m-as face daca as avea o astfel de reactie! Multumesc lui Dumnezeu ca nu sunt alergic si la alcool ca tare greu mai era. Acum sa nu intelegeti ca sunt un alcoolic dar imi place sa beau cand merg la o patrecere si nu sunt cu masina. Alcoolul ma face sa fiu mai dezinhibat.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare