Expresul


In luna martie, dupa ce Ziarul de Bacau a scris un articol despre mine, am devenit membru in comunitatea Bacau.co.
Cu putin timp in urma Bacau.co a avut parte de o rebreanduire si a devenit Bacau Expres. Multi dintre voi ati primit invitatii sa dati like la pagina de facebook a comunitatii si va multumesc tuturor pentru sprijinul acordat.
Cine suntem noi? O  comunitate deschisa de bloggari ce ne implicam in viata civica instiintand bacaunaii despre ceea ce se inampla in oras. Nu ne implicam in politica si nu scriem despre asta. Oricine vrea sa devina membru al comunitatii nostre poate sa o faca si nu are decat de respectat niste reguli de bun simt.

Poate ca citind randurile de mai sus va intrebati ce e cu mine aici pentru ca eu nu sunt in Bacau si din cand in cand scriu despre politica. Ei bine, eu sunt piesa orientala a acestei comunitati si incerc sa scriu pe Bacau Expres numai cand consider ca exista o punte intre ceea ce scriu eu si Bacau. Posibil ca articolele mele vor fi rarute pe site-ul lor insa atunci cand vor fi, vor fi bune.
Nu uitati sa dati like pe pagina de facebook a comunitatii dar si pe pagina mea.

Nu ne laudam ca suntem mai buni decat altii, noi o demonstram in fiecare zi!
Pe curand...

P.S.:Sper ca va plece noua infatisare a blogului.

Comentarii

Postări populare