Si eu ce fac de aici?

Trec printr-o perioada in care ma gandesc mult la viitorul meu. Peste un an de zile o sa fiu absolvent al unui master in Japonia si daca vreau sa merg mai departe pe drumul academic, trebuie sa imi gasesc de acum ceva. Ca vreau, ca nu vreau, asta mi-e cam singura sansa reala la un viitor acum. Domeniul constructiilor e mort si sincer nu vreau sa numar scaunele intr-un avion pentru 1 000 de lei, dupa ce am ajuns pana aici.
Iar situatia Romaniei nu o sa se schimbe prea curand. Am imprumutat bani grei de la Banca Mondiala pentru ca Udrea sa schimbe perdele la minister (sunt oameni cu scoala care nu isi permit sa cumpere o perdea la un apartament cu doua camere in care locuiesc 5 insi iar asta schimba perdelele, acum doi ani, in tot ministerul) sau ca MRU sa-si cumpere bauturi fine pentru protocol, geluri de dus, deodorante, parfumuri, seturi de manichiura, servetele si alte rahaturi pe banii statului...
Si noi, tinerii, ce facem? O sa muncim toata viata pe un salariu de cacat si o sa platim mofturile astora? Populatia tanara scade si nmumarul pensionarilor creste. Daca toti pleaca ce o sa se intamle cu tara asta? O vindem pe bucati: aurul si uraniul la americani si ursii lui Frau Merkel. Restul, mai vedem noi pe parcurs...
Viitorul suna sumbru. Unul din posibele scenarii pentru Romania DDD in direct de la Palatul Cotroceni, facand audiente cu poporul din functia de presedinte... Ma sperie gandul ca cati prosti sunt in tara asta. Prosti si rai, plini de ura. Suntem un popor de bovine ce suntem manati de ala cu batul mai lung si colorat si punem botul la tot ce ni se zice...
Si ma intreb de ce sunt prost si ma doare sufletul cand ma uit cum violeaza astia tara asta in toate pozitiile si orificiile posibile in timp ce poporul urmareste tragedia la TV si se revolta creand grupuri pe facebook.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare