Si incepe scoala

Azi incepe scoala. Nu am fost niciodata atat de obosit ca anul acesta la inceperea anului scolar. De azi sunt student in anul 2! Si pentru ca mi-am terminat toate creditele de cursuri nu mi-am ales decat un curs, si asta ca imi place proful. Coastal Disaster Prevention - eu zic ca suna bine si ca am ce invata de la asa ceva.
Vreau semestrul asta sa termin cercetarea iar semestrul viitor sa am tip destul sa scriu teza.
De obicei asteptam inceputurile de an scolar. Cand eram la facultate la Iasi, apucam sa imi vad colegii dupa o vara. Acum, nu e nimic special, un curs in plus si cantina deschisa...
Si cu toate ca mai e un weekend pana incepe facultatea in Romania, as vrea sa le zic de pe acum bafta in noul an!:
Ilincai, ca are si ea de dat anul asta dizertatia ca si mine (uite ca terminam masterele odata :D )
Ioanei ce dupa un an de munca sisifica a reusit sa ia testul de limba cu un rezultat foarte bun si acum face masterul pe care il visa de mult!
Lui Andrei, verisorul meu ce e boboc la Drumuri si Poduri!
Lui Anccush care a reusit sa termine masterul din Romania in conditii extreme si are de terminat unul in Danemarca!
Lui Andrei care isi incearca norocul cu un nou master in tari straine... Welcome to the club!
Ralucai ca incepe un nou drum la Limbi Iudaice!
Oanei, care incepe un an de vis la Waseda!
Si celorlalti care au deventi boboci anul acesta si de care nu imi aduc acum aminte (si imi cer scuze pentru asta)
Am intrat intr-o monotonie de care abia astept sa ies. Parca nici spor pe blog nu mai am...
Pe curand...

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare