Jurnal de raceala

Ziua 0: Undeva pe la prnaz am simtit ca ma ustura gatul. De la minut la minut, cu fiecare respiratie simteam cum se infunda caile respiratorii si ca ma odare din ce in ce mai tare. M-am uitat in dulapul de medicamente si am vazut ca mai am doua pastile de gat. Am luat una si mi-am vazut de treaba. Seara, am luat-o si pe a doua si mi-am pus spirt in cap. A doua zi aveam treaba si vroiam sa imi fie bine.
Ziua 1: M-am trezi cu o usturime in gat de nu puteam sa fac nimic. Simeteam ca ma strange din fiecare parte, un lant dormat din spini ce inteapa in gatul meu. Daca radeam sau daca stranutam, incepeam sa tusesc si simteam cum se rupe ceva din mine. Era o durere ce ma facea sa ma pis pe mine instant. Inca nu aveam febra dar spre seara a inceput sa ma doara capul.
Ziua 2: Ajunul Craciunului. Noroc ca am facut bradul si am inpodobit camera de la Mos Nicolae, ca sigur nu as fi sot in stare in acea zi. As fi vrut sa aspir, sa mai sterg praful, sa spal niste rufe, dar de unde. Usoara febra si o durere de cap ce imi provoca ameteli. Nu ma mai ustura gataul atat de tare insa aveam un izvor nesecat de muci la nas... M-am trezit toata noaptea sa mai iau servetele pentru ca ma innecam in saliva adunata si in muci. Spre seara nasul a inceput sa nu imi mai curga nasul, si sa se ifunde. Tusea s-a transformat usor in tuse magareasca iar febra a inceput sa creasca de la 37 la 39.5. Am motait toata ziua.
Ziua 3: Noaptea abia am dormit. Ma tot trezeam inecanduma cu saliva. Ma ridicam in capul oaselor si tuseam cateva minute pana reuseam sa expectorez ceva. Am visat numai tampenii si am trecut de la stari de cald la stari de frig. Dimineata imi era mai bine. Nu mai ameteam, ier febra scazuse. Inca ma durea tare capul. Ma hotarasem sa ma duc la biserica. Nu puteam sa mai stau in casa inca o zi. Febra s-a mentinut constanta la 37, insa tusea m-a scos din sarite. Tuseam de cateva ori pentru a putea expectora si ma gadilea pe gat cand tuseam. Ori de cate ori vorveam mai mult sau radeam ma apuca tusea si ori de cate ori tuseam ma lua durerea de cap. Simteam ca si cum cineva mi-ar desface capul in doua, de la spate, pe lungime.
Ziua 4: Tusea s-a reglat. Acum tusesc constant, si de fecare data cand tusesc expectorez. Nu mai am febra insa capul ma doare si mai tare decat ieri. Spre seara tusea se-a mai agravat, insa nu era atat de rau ca in zilele trecute.
Ziua 5: Dimineata febra era inexistenta, durerea de cap si tusea tindeau constant spre zero. In schimb ma ajunsese oboseala. Abia am reusit sa ma dau jos din pat, doua ore mai tarziu decat imi propusesem. A inceput sa ma deranjeze faptul ca nasul si gatul mi-e uscat.
Ziua 6: Tusea se calmeaza, dar de la prea mult ras a inceput sa harcaie in piept.Nasul mi-e uscat si gatul iritat. Ma intreb cat timp sa ma iau antibioticul...
Ziua 7: Nasul imi curge mai putin iar tusea e asa cat sa aminteasca ca am fost racit candva.
Ziua 8: Nas usor infundat si usturime in gat. Tuse asa cat se elimin. Cred ca declar inchis jurnalul de raceala aici.
Pe curand...

Comentarii

  1. Horror. Sper ca acum esti bine. Sanatate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt mai bine. Inca tusesc dimineata si inca imi curge nasul. Cred ca a fost gripa. Am auzit foarte multa lume ca a fost racita in perioada asta.

      Ștergere
  2. poate vremea de japonica e mai periculoasa acum ca in romanica unde se anunta iar ger :P inca racit..ofofof ...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare