=3

Au trecut mai bine de 5 ani de cand a inceput =3, un show pe youtube ce prezenta cele mai virale 3 filmulete de pe net. Am aflat de la el de la un prieten, Q, si de atunci l-am vazut cu regularitate. Show-ul a inspirat multe alte emisiuni de gen, inclusiv la noi exista emisiunea lui Miky Has ce e inspirata din cea a lui Ray William Johson.
Sa fiu sincer, de cand m-am intors acasa, nu am prea urmarit emisiunea. Odata pe luna ma uitam la tot ce era in urma, asa ca tarziu am aflat ca Ray a anuntat ca in curand se v-a termina.
Acum cateva zile a fost ultimul episod, episod pe care l-am vazut la cateva ore de la lansare insa despre care nu am apucat sa scriu aici. M-am tot gandit daca Ray e egoist si acum, cand a inceput sa fie bagat in seama de marii producatori, a lasat munca asta aproape gratutia, de-o parte. Dar apoi mi-am spus ca daca eu ma plicitisisem oarecum de show, si altii o facusera iar cinci ani pentru un show pe youtube e mult. Mai ales ca a fost un pioner in asa ceva.
Astept cu nerabdare urmatoarele lui proiecte si sper ca serialul lui de pe FXX sa treaca de pilot si sa ruleze pe TV.

Pe curand...

Comentarii

Postări populare