vineri, 21 martie 2014

Atunci i-am ars doua palme


Nu imi amintesc cand a fost ultima data cand mi-a luat atata timp sacitesc o carte. Adevarul e ca fac cercetare si tot citesc carti, normative, coduri si articole pentru a inchega planul tezei de disertatie. Noroc cu drumul Bacau-Bucuresti, ca am apucat sa termin cartea. Ma asteapta inca doua carti: un cod de proiectare si doua articole acasa. Tema: doua capitole de scris in doua saptamani. Proful zice ca in ritmul asta terminam in maxim doua luni si apoi am timp o luna de prezentare. Urmeaza o peruioada aglomerata, in care nu vad prea mult timp de citit.
 "Atunci i-am ars doua palme" e singura carte de Teodorovici ce inmi ramase necitita si e prima citita dupa momentuil in care am iesit la o cafea. Cartea e structurata pe trei parti si pare,la prina vedere, o carte din resturi sau din proiecte neterminata sau esuate. Zic asta pentru ca asa deduc din explicatiile autorului de la inceputul fiecarei parti. Cel mai mult mi-a placut partea a doua, "Sa ne ierte pistruiatul",o nuvela scrisa "la comanda" poetului Michael Astner, ce vroia sa alcatuiasca o antologie numita "Cartea roz a comunismului". Proiectul a cazut, LDT a postat nuvela in online dar l-a refacut si i-a oferit un loc in cartea de fata. Apoi mi-a placut prima parte, "Gandacii", o antogie de proze scurte afalte la prima publicare amestecate cu unele ce au mai aparut in alt volum, un volum de care autorul spune ca a circulat numai intre prieteni. Una din povestile de aici, am regasit-o ca fragment in "Circul nostru va prezinta" si mi-am amintit ca parca citisem ceva despre asta, atunci cand citisem acel roman. Cel mai putin mi-a placut a treia parte. Nu stiu de ce, dar primele doua parti mi-au placut mai mult. Nu e o motivatie rationala, ci bazata pe ceea ce am simtit eu cand am citit. Partea buna e ca am citit in biografie ca LDT a publicat ceva ceva in online, pe liternet. E bun pentru ca mai am ce sa citesc de el, pana ne mai bucura cu cevca nou.
 Pe curand...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Translate

Faceți căutări pe acest blog

Scriu despre:

japonia (462) carte (227) de-ale mele (176) Facultate (123) filme (108) mancare (85) seriale (79) EU (64) scoala (64) muzica (60) oameni (49) prieteni (49) blog (48) excursie (44) Bacau (41) Iasi (41) Romania (40) funny (37) teatru (36) tv (31) bucuresti (29) Coreea (25) playlist (20) facebook (17) sesiune (17) internet (14) sarbatoare (14) copilarie (12) fashion victim (12) iPhone (12) natura (12) romani (12) politica (11) vacanta (11) Ghibli (9) camin (9) jurnal de calarorie (9) leapsa (9) opinii (9) proza (9) telefon (9) constructii (8) dincolo de metropola (8) literatura (8) transport (8) tren (8) familie (7) fotografie (7) kinki (7) presa (7) traditii (7) google (6) tehnologie (6) 1 mai (5) Atena (5) deviantart (5) iarna (5) petrecere (5) photoblog (5) presesiune (5) prostie (5) psihologie (5) viata (5) Pishinau (4) cadouri (4) cultura (4) despre mine (4) mare (4) poezie (4) raceala (4) servicii (4) Craciun (3) aniversare (3) autocunoatere (3) criza financiara (3) dentist (3) kamakura (3) liceu (3) nikko (3) timp liber (3) yokohama (3) banc (2) capitan planet (2) desene (2) la multi ani (2) memorial (2) metrou (2) obiceiuri (2) postmodernism (2) prietenie (2) prosti (2) scris (2) societate (2) taxi (2) Disneyland (1)