SMS-ul electoral si bazele de date cu numere de telefon


Am numarul asta de telefon de prin clasa a 7-a. Sa fie de atunci vreo 13 ani si nu am intentia sa renunt la el. Am avut grija a fie incarcat doi ani de zile cat am fost plecat, am avut grija sa nu il dau la toata lumea, insa de cand m-am intors din Japonia sunt spamuit de mesaje non-stop. Pe langa faptul ca Orange imi trimite mesaje in care ma imbina sa incarc, sa schimb obtinunea, sa trimt sms sau sa nu stiu ce sa mai fac, diverse cabinete medicale, firme de taxi sau lanturi de magazine ma invita la promotiile lor.
Dar totul a pus capac ieri dimineata. Nu era nici macar ora 8 cand am primit sms de la un retard ce ma anunta ca el azi planteaza stejari ca e satul de trandafiri. Si ma ruga e mine sa votez cu cacatul lor de partid la europarlamentare. M-am enervat si cand ma enervez nu gandesc ce fac, asa ca i-am trimis un sms in care le-am zis ca nu ma intereseaza ce fac ei asa ca nici pe ei nu trebuie sa ii intereseze de mine.
1. Era aproape 8 dimineta, intr-o sambata.
2. Campania electorala s-a incheiat vineri. Chiar nicio lege nu o puteti respecta. Mai erau prin 2000 mesaje cu Bombo si Congo, si ma gandeam ca au plecat cu totii atunci.
3. Cine PLM a vandut numarul meu de telefon astora? Sa aiba parte numai de mesaje spamuitoare cand le e lumea mai draga...!
4. Ce e cu partidul asta? Mai exista? Stiu ca e un alt apendice PD-L, stiu ca nebunul de la Epicentru era fanul lor dar am crezut ca a muzit sau a fost inglobat la aia ce ridica Romania.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare