sâmbătă, 7 martie 2015

Baba mea

Ca in fiecare an, de cand ma stiu, pe 6 e baba mea. Anul asta pe 6 a ninins. Asta inseamna ca o sa am un an bogat. Domane ajuta. Insa Baba Dochia nu si-a lasat numai cojocul cu zapada peste noi, ci ne-a oferit o vreme friguroasa, cu ceata, ploaie si vant. Sper ca 2015 sa nu fie un an furtunos.
Mi-ar fi placut sa ies sa cumpar martisoare si floricele si sa le dau oamenilor dragi, insa nu am reusit sa fac asta pentru ca primavara m-a prins pe picior gresit. 
Pe 1 martie am facut toxi-infectie alimentara si vreo 4 zile le-am petrecut aproape de tron. O saptamaan o sa fiu la regim: ceai de menta, paine prajita, branza de vaci Fagarasi si orez fiert. E atat de misto sa mananci mancare fara gust si vecinii tai sa gateasca carnati la miezul noptii...
Si daca toxi-infectia asta nu vi se parea de ajuns, marti am iesit un pic si mi-am luxat glezna. Nu stiu cand o sa ma invat ca nu e in regula sa scriu mesaje in timp ce merg pe strada. Nu mi-a fost de ajuns ca in Japonia am cazut pe scari intr-o gara sau ca am dat cu capul de un indicator. Si nici imbratisarea altor doua indicatoare in Bacau nu m-a invata minte. Acum am un picior vanat si umflat. Iar azi am mi facut si un carcel la celalalt picior. E misto sa sari intr-un picior pana la WC, de frica sa nu te scapi de tine.
Noroc cu toate belelele astea, ca m-am apucat si eu sa scriu referatul pentru prima Electiva. Ca o luna am cam tras chiulul la indatoriile de la Doctorat.
Deci, pentru mine primavara nu prea a inceput cu dreptul...
Insa sper ca voi sa aveti o primavara frumoasa si un an bun. Daca ati avut baba pe 4, cu siguranta o sa fie un an senin.
Pe curand...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Translate

Faceți căutări pe acest blog

Scriu despre:

japonia (462) carte (227) de-ale mele (176) Facultate (123) filme (108) mancare (85) seriale (79) EU (64) scoala (64) muzica (60) oameni (49) prieteni (49) blog (48) excursie (44) Bacau (41) Iasi (41) Romania (40) funny (37) teatru (36) tv (31) bucuresti (29) Coreea (25) playlist (20) facebook (17) sesiune (17) internet (14) sarbatoare (14) copilarie (12) fashion victim (12) iPhone (12) natura (12) romani (12) politica (11) vacanta (11) Ghibli (9) camin (9) jurnal de calarorie (9) leapsa (9) opinii (9) proza (9) telefon (9) constructii (8) dincolo de metropola (8) literatura (8) transport (8) tren (8) familie (7) fotografie (7) kinki (7) presa (7) traditii (7) google (6) tehnologie (6) 1 mai (5) Atena (5) deviantart (5) iarna (5) petrecere (5) photoblog (5) presesiune (5) prostie (5) psihologie (5) viata (5) Pishinau (4) cadouri (4) cultura (4) despre mine (4) mare (4) poezie (4) raceala (4) servicii (4) Craciun (3) aniversare (3) autocunoatere (3) criza financiara (3) dentist (3) kamakura (3) liceu (3) nikko (3) timp liber (3) yokohama (3) banc (2) capitan planet (2) desene (2) la multi ani (2) memorial (2) metrou (2) obiceiuri (2) postmodernism (2) prietenie (2) prosti (2) scris (2) societate (2) taxi (2) Disneyland (1)