Din Basarabia

Aseara am fost la concertul #dinBasarabia ce a sarbatorit 97 de ani de la unirea Basarabiei cu Romania. In concert la Arenele Romane au fost Cuibul, Zdob si Zdub si Alternosfera.
Eu sunt mare fan Zdob si Zdub si Alternosfera asa ca am zis ca nu trebuie sa ratez evenimentul asta, cu toate ca vremea se anunta nasoala.
Atmosfera a fost incendiara. Nu ma ateptam sa fie atat de multa lume, cu toate ca pe pragina evenimentului scria de joi ca s-au vandut toate biletele. In cortul montat in Arenele Romane era foarte cald, umed si fum, dar parca datorita muzicii si a bunei dispoztii, nu mai conta nimic.
Am avut o mare placere sa descopar trupa Cuibul, o trupa cu istorie in Republica Moldova , revenita intr-o noua formula, cu Lidia Scarlat la voce - o tipa cu o voce geniala. Igor Dinga, chitaristul si vocea de backing, e managerul trupei Zdob si Zdub, deci va dati seama, ca fac muzica cam la acelasi nivel. Cuibul canta jazz.


De Zdob si Zdub nu am ce comenta. Roman stie sa faca atmosfera, sa comunice cu publicul si nu stiu de unde are atata energie si suflu, sa sara, sa alerge si ca cante impecabil.
Buna dimineata! Cam asa au fost Zdob si Zdub aseară la concertul #dinBasarabia
Posted by Horea Sibișteanu on Saturday, March 28, 2015

Dupa recitalul celor de la Zdob si Zdub, lumea a cam plecat acasa. Am si avut o discutie pe tema asta cu prietenii mei si le spuneam ca lumea a venit pentru ei la concert si ca Alternosfera e mai de nisa. Eu gandeam ca Zdob si Zdub o sa cante la final, pentru ca sunt cei mai faimosi, dar cred ca a fost o alegere buna ca i-au pus pe cei de la Alternosfera la final. Asa, babalacii si cei care u venit cu copii, pitipoancele si wannabe-ii, au plecat si a ramas rockerimea la Alternosfera. Eu i-am descoperit pe baietii astia acum vreo 8 ani, intr-un club din Iasi, undeva prin spate pe la Starea Civila si de atunci sunt fan declarat. Multa lume nu a auzit de ei, dar cand le dau sa asculte o piesa de-a lor, se indragostesc pe loc (ma refer la cei ce asculta astfel de muzica). 
Amintirileeeee! #dinBasarabia
Posted by Horea Sibișteanu on Friday, March 27, 2015
A fost o seara misto. Abia astept urmatorul concert!
Pe curand...

Comentarii

Postări populare