Bye bye Dexter

Ma intreba o prietena, o foarte buna prietena, cum gasesc serialele la care ma tot uit. habar n-am. Aud de ele, vad recalma la ele pe site-uri sau dau de ele intamplator ,chiar nu stiu. Asa a gost si cu Dexter. Am mai scris despre serialul asta, cand eram la primul sezon. De ce oare mi-a placut acest serial? Chiar imi puneam problema asta zi, cand mai aveam trei episoade si nu puteam sa nu ma uit dar nici sa ma uit, mai avand si alta treaba. Asa ca mi-am impartit ziua intre Dexter si celalalte; jumatate de episod din serial, cate ceva de facut si uite asa a trecut ziua si serialul. Sezonul doi a fost extrem de bine facut, ca si cum ar fii ultimul si totodata primul pentru ca ca nu avea aproape nimic din primul, putin din intriga, la inceput si abia acum se referea de fapt la el, la dexter, abia acum el era in lumina reflecoarelor, nu mai era omul din umbra, ceea ce nu ii convenea. Mi-a fost atat de frica sa nu fie prins, cu toate ca este un criminal in serie, dar este foarte bine construit si te face sa tii cu el. Cred ca de asta mi-a placut Dexter. Spre bucuria mea, am cititt pe site-ul oficial ca sezonul trei va aparea anul acesta. Cred ca in toamna, la fel ca toate noile sezoanae, asta insemnand ca nu s-a terminat povestea. Asa ca ma intalnesc cu criminalul meu preferat in toamna.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare