Dialog cu sinele

-Nu ti-e frica sa stai asa pe marginea glafului? Poate o sa cazi...
-Nu, mi-e frica ca nu o sa cad...
-Vrei sa te arunci?
-Vreau sa cad...
-Adica...?
-Nu pot sa imi fac mie asa un mare rau. Sunt prea las. Nu as avea curajul.
-Ai motive sa faci asta?
-N-am...? Poate ca e prea mult dar ce rost am eu aici, locul meu nu e aici. ma uit in sus. As vrea sa ajung acolo. Dar nu pot sa zbor. ma uit in jos. Acolo pot sa ajung. Daca sar.
-Daca sari o sa ajungi si mai jos.
-Vad glaful asta ca buza unei prapastii. Si ma gandesc daca sa sar sau nu. Sunt prea obosit, nu mai am putere...
-Si crezi ca jos va fii mai bine?
-Va fii cald. Aici mi-e frig.
-Dar nu iti place caldura. Acolo va fii prea cald.
-Poate... Nu stiu daca o sa sar sau nu. Mai am timp de gandit...

Comentarii

Postări populare