Raspunsuri

In primul rand vreau sa rog inca odata putinii cititori ai acestui blog sa incerce sa se semneze. Vreau sa multumesc celui ce mi-a spus ca "Restul e tacere va rula la Cinema City" si sa ii spun celui care ma vrea tuns ca nu ma voi tunde in viitorul apropiat.
In schimb acest mesaj se va referii anonimului care mi-a scris la "Dedicatie". In primul rand imi place cum a scris. Are stofa bre, parerile ii apartin. In decursul unui an ne-am schimbat mult si am facut in formarea mea multe greseli. Am crezut ca pot slefuii oamneni dar se pare ca m-am ars. Nu vreau sa o tin intr-o discutoe virtuala ci as vrea sa imi spuna verde in fata ceea ce vrea sa imi spuna. Toti gresim dar eu fiind mai blond la radacini vreau sa stiu ce are de fapt cu mine. Nu amenint pe nimeni direct ci doar spun ca un limbaj neadecvat pentu un om care face mai mult decat tine nu e la locul lui. Avand in vedere ca nu iti place sa citesti nu iti cere nimeni sa o faci dar taci dracului din gura si nu injura pe cei ce o fac. Pacat ca in tara asta sistemul de valori e total pe dos si e "cool" sa fii incult si daca ai curajul sa spui ca citesti esti ciuma pe pamant. Dar cu cunostinte zero despre cultura ci civiliztie nu o sa poti niciodata sa ajungi undeva departe. Ideea e sa evoluezi si sa nu te uiti in urma, la ceea ce ai lasat. Asta am invatat eu in ultimul an ca nu trebuie sa jelesc pe cei ce i-am lasat in urma, ca e firesc sa se faca aceasta selectie. Nu mai tanjesc dupa popularitate, popularitatea este pentru mediocrii, sunt neinteles si sensibil si nu caut prieteni noi ci ma bucur de cei putiini pe care ii am. Totusi iti multumesc ca mi-ai fost prieten, sau eu asa te-am considerat.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare