+ shashamaideparte +

Incep saptamana in forta, spun eu... Mi-am depus cv-ul (din nou) la Student Max, cauta colaboratori si am reinceptu sa scriu. Azinoapte mi-a venit o idee pentru o proza scirta. O las pe "Egocentrum" deoparte pentru ca am ajuns intr-un punct mort si incep sa scriu la "Opium". Observ acum ca exista efecte secundare de la Eghi, bonsaiul meu. Cand l-am udat ultima data am scapat ceva apa si pe tastatura si vad ca jeta (jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj) nu prea merge. Trebuie sa apas tare. Am niste poze noi pentru photoblog si diseara am planuri de mustrat obrazul porcilor.
Pe curand...

P.S. Multumesc mamei mele ca m-a pus sa dau la sectia de engleza ca asa am scapat de multe fosile, enciclopedii ambulate, ce recita cursuri din compendii. Omul ala cu care am facut azi statica nu e doxa de statica, e robotel pentru ca dicteaza, fara a explica nimic!

Comentarii

Postări populare