6 ore de GD

Q mi-a dat ideea sa scriu despre asta. In loc sa scrie el pe blog imi da mie idei :P. Sunt ingrozitor de obosit, dupa 6 ore de geometri Descripitiva, 6 ore in care am aflat ce voi da la examen si am dat 2 lucrari. Foarte multa lume, de la engleza, dar si de la romana, multe randuri de subiecte, caldura si miros usturator. Asta a caracterizat orele astea. Dupa ce ca nu aveam sala pentru ca sala in care facem intra in renovare, am umblat de nebuni, era cat pe ce sa nu gasim sau sa fim dati afara, a urmat si nebunia de pe lume. cred ca cel mai tare m-a obosit galagia si haosul din sala. la a doua lucrare am inceput is eu sa o las mai moale. Mancam, citeam, mai lucram ceva, ajutam pe cei din jur. am luat 9 la caiet si sper sa iau note bune la astea 2. Nu mai vreau sa aud de GD prea curand. Sunt obosit, ma doare muscatura si vreau sa dorm.
Pe curand...
P.S. ma pun o poza pe photoblog. Am mai gasit eu ceva prin calculator. :P

Comentarii

Postări populare