Gerar

Nici nu a venit bine anul nou si cu el odata luna ianuarie ca a venit si gerul. Astazi am suportat prin oras niste temperaturi cu minus si coronita. Cam -10 grade erau afara. Cum de s-a facut atat de frig si pana cand tine nu stiu... Si ma mai dispera si codurile lor galbene pentru ger si viscol ca din cauza codurilor intra mamele in panica si nu mai dau voie la copii sa conduca. Erau si pana acum temperaturi scazute si viscol dar nu erau coduri asa ca nu se mai panica nimeni. M-am invatat cu temperaturi mici de la Luncani unde noaptea, zilele astea au fost (-13)-(-15) grade dar atunci ieseam maxim 2 minute din casa, nu ziua. Nu vreau sa fiu rau dar parca se tot vorbea de o incalzire globala sau aia apare doar vara iar iarna e racire globala. Ok, o dau urat. Scuze!
In rest nimic nou, zilele trec si oadata cu ele trece si vacanta. Ma voi apuca de invatat dar nu acum pentru ca nu am nici un chef. Si mai sunt 2 zile pana la ziua mea si habar n-am ce sa fac. Frigul asta mi-a inghetat si creierul (naspa - parca as fii Dacia ca aia inghiata toata)
Pe curand...

Comentarii

Postări populare