Despre vise, premonitii, ghicit si alte feluri de ocultism in forme simple

Mereu am crezut in vise si in talmacirea lor. Daca visez peste stiu ca nu e bine, daca visez carne inseamna boala si tot asa. Mereu a existat o legatura intre ceea ce visez si ceea ce mi se intampla si nu cred ca e asa pentru ca ma gandesc la asta si se va intampla. Comunicarea in vis, si mai ales comunicarea cu persoane ce nu mai sunt nu imi este straina.
Azinoapte am avut un vis ciudat pe care insa l-am uitat cum m-am trezit. Ca sa nu iti uiti visul nu trebuie sa te uiti la gream sau la oglinda cvand te trezesti, iar eu am privit pe geam in gol... Insa mi-am adus aminte de el in seara asta cand eram pe strazi, plimbandu-ma. Am avut un deja vu. Ciudata senzatie, stranie, ma sperie, ma distreaza complet si nu imi ma mai pot concentra. Tototdata am o stare ca se va intampla ceva. In aceste clipe, cand scriu as vrea sa fiu singur, sa imi fac damblaua, cu un ceai, scriind neincetat. Dar nu se poate...
In legatura cu visele premonitoare, mereu dupa un astfel de vis, nu imi mai aduc aminte nimic. Cand eram micut am visat ceva si m-am trezit spunandu-i bunicului meu ca a murit un frate de-al lui. A sunat telefonul si a fost anuntat de moarteac sa. Nu stiu ce am visat si nu stiu de unde am stiut de moartea sa. Am mai patit-o. la capacitate am visat subiectele la romana si aia mi-a picat iar cand a muirt mama unei bune prietene m-am trezit si am simtit asta. Nu se intampla regulat, e spontan si nu e numai in vis. Am simtit ca se intampla ceva cu bunicu cand a cazut si s-a lovit la ochi si cand mama a avut probleme de sanatate.
Nu stiu de ce mi se intampla astea, poate suna ciudat dar mi se intampla, poate ca asta ma face special.
Singura data cand mi s-a ghicit serios, la cariera la 5 perechi de carti diferite, mi-a picat regele. Rodica, cea care imi ghicea, Dumnezeu sa o ierte, mi-a spus ca nu mai vazuse asa ceva, ca o sa fiu un om mare, sunt insemnat. Asta inseamna pentru mine responsabilitate si mi-e frica sa nu dezamagesc. As vrea sa fac atatea si am atat de putin timp si chef pentru astea...
Capacitatil mele extrasenzoriale sunt mai devoltate decat la majoritatea persoanelor dar mai putin decat la ce alesi. As vrea sa imi dezvolt aceste capacitati dar societatea in care traiesc considera prostii aceste lucruri pentru ca nu are capacitatea sa le inteleaga. Exista oameni care nu mananca, se hranesc spiritual, care leviteaza, care au premonitii dar aici nu sunt luati in seama. ma intristez din nou, asa ca o inchei.
Pe curand...

Comentarii

  1. cu cat inaintam in viata cunoastem oameni care ne arata ca nu suntem unici..am observat asta..si eu am avut experiente ciudate ca ale tale si de asemenea credeam ca sunt mai altfel..dar am cunoscut oameni cu aceleasi patanii ciudate.poate chiar mai ciudate decat ale mele sau ale tale.nu e nimeni unic sau mai special decat un alt om.incearca sa vb cu oamenii despre aceste experiente si o sa descoperi poate lucruri uimitoare :)

    RăspundețiȘtergere
  2. wow...imi vine sa plang..nu stiu ce se intampla..si eu simt ca tine de multe ori..mai ales partea cu societatea.am sa incerc sa imi dezvolt premonitiile mai mult si sa am incredere in ele..si mai ales in mine insumi.. succes si tie pe viitor! daca ai sa fi cineva mare, nu uita sa nu actionezi doar in interes propriu. Fii special, fa-i pe oameni sa simta ceea ce esti fara sa fie nevoie s-o spui in cuvinte. Sunt sigura ca sti ce iti doresti si ai deja un ideal intiparit in memorie. Cu bine...

    P.S: Sa nu uiti ca exista ingeri

    RăspundețiȘtergere
  3. wow...imi vine sa plang..nu stiu ce se intampla..si eu simt ca tine de multe ori..mai ales partea cu societatea.am sa incerc sa imi dezvolt premonitiile mai mult si sa am incredere in ele..si mai ales in mine insumi.. succes si tie pe viitor! daca ai sa fi cineva mare, nu uita sa nu actionezi doar in interes propriu. Fii special, fa-i pe oameni sa simta ceea ce esti fara sa fie nevoie s-o spui in cuvinte. Sunt sigura ca sti ce iti doresti si ai deja un ideal intiparit in memorie. Cu bine...

    P.S: Sa nu uiti ca exista ingeri

    RăspundețiȘtergere
  4. anonim, mi-ar fi placut sa te fi semnat, astfel stiam si eu cu cine am onoarea :D

    RăspundețiȘtergere
  5. OAW..ce ma bucur...ma simt de parca abia m-am nascut...nu ma asteptam sa dau peste saitul asta!si abia astept sa intru iar ..asa k sa mai am ce invata!Si pentru tine domnule horea.. felicitari! Esti un om bun!Si daca vrei sa mai inveti cate ceva.. astept raspuns!danyle83@gmail.com Dumnezeu sa va dea putere!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare