O seara pe Bucuium



Asa se intampla sa vina cate o idee de plimbare, asa ca am plecat la 00.30 pe Bucuium. Ce imi pare rau la toata povestea asta e ca era prea tarziu ca sa o sun pe Ilinca, sigur ar fii mers. Dar era prea tarziu si poate dormea (oricum imi dadea eroare de cconexiune pe mabele telefoane si nu am mai insistat). Am facut o plimbare pana acolo si am descoperit Ceata. Eram cei trei blogari, Eu, Habu si Q. Daca ceata ne-a dat tarcoale si nu am vazut decat zapada si masini parcate de o parte si alta, am oprit si la Plopii fara sot unde am facut poze si am dat de un catel foarte simpatic. Voi relua serile de plimbari si promit, cu Ilinca inclusa. Chiar nu imi place ca eu sa ies, chiar pentru o ora si ea sa stea singura acolo la ea. Poop Ilinca si sper ca nu te superi. Ce am spus mai devreme e o promisiune.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare