telefonul de la 4 (AM)

Abia ma pusesem azinoapte in pat cand imi suna cosmoteul. Ma uit, lipsa numar. Crezand ca e de acasa raspund. O voce rece imi spune teatral "Buna iubire". Analizez vocea si imi dau seama ca nu e cine imi spune asa de obicei, schema logica din capul meu sa duce cate ramura "NO" si spun "Cred ca ai gresit numarul..." "Poftim? Nu e Horea?" Oups, deci ma stie... Si cine e? Am intrebat-o de unde ne stim si mi-a zis ca m-am intalinit cu ea in oras cand eram cu "prietenul meu Nicu", asta se intampla cam acum un an. Ciudat... Acum un an eu nu ieseam cu Nicu si eu nu dau numarul de telefon asa la toate tipele pa care le vad pe strada. Cand am intrebat-o daca e studenta mi-a zis ca e la Constructii. Nu stia nimic, cica studia in limba franceza, poate la Sorbona, nu la Iasi. Apoi ea nu da examene ca nu e pregatita si nu se prezinta la nici unul. Dar la inceput spusese ca luase o pauza de la invatat si se uitase prin agenda si s-a gandit sa ma sune. Din greseal era setat pe private call. Gagica avea pretentii sa ma vad cu ea in 5 minute la Iulius mall in fata, ea nu venea in tudor ca e deprimant acolo si nu ii place viata de camin. de acolo urma sa merg la ea. Dar am mai prins-o cu minciuna cand i-am zis ca e prea departe mall-ul de mine si a crezut. Pacat ca s-a intrerupt convorbirea. As fii stat mai mult de vorba cu ea, puteam sa afu usor mai multe de la ea. Dar aflu eu cine mi-a copt-o si o sa i-o fac si eu.
Pe curand...

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare