Boltz



Se gaseste un Ion peste tot. E un nume destul de comun. Poate cel mai comun.
Aseara am fost la un coleg pe care il cheama si Ioan. Si acolo am jucat boltz. Poate ca ati mai jucat, dar eu nu. Ideea jocului e simpla. Participantii stau in cerc si incep sa numere. La 7, multiplu de 7 sau un numar ce contine 7 (ex 17) se spune in loc de numarul respectiv, Boltz. Dupa Boltz ordinea de joc se schimba,de la sens orar la sens trigonometric. Si cel mai naspa e la 27 28 pt ca vine 26 boltz boltz 29. Bine, pare usor dar trebuie sa fii atent, ca daca nu esti posibil la 21 sa spui doushboltz. Si cine greseste bea. Si Horea s-a facut muci. Nu mai avea unde sa intre berea, nu puteam sa ragai si faceam pe mine dar nu aveam voie la baie. Dar am reusit pana la urma. A fost frumos, am baut apoi suc natural cand am iesit in 13.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare