Eu vs cainii vagabonzi

Nu am avut nimic cu cainii vagabonzi pana acuma. Incercam sa-i evit dar daca veneau gudurandu-se pe langa mine ii alintam. Pana azi. Azi cand ma duceam la facultate am fost atacat de o catea. M-a muscat de ambele picioare. Fara sa-i fac nimic a venit pe las pate si m-a muscat de piciorul drept, apoi de cel stang. la stanful mi-a rupt pantalonul si si-a bagat adang coltii. Pentru asta am fost la urgente si am facut antirabic. Ii multumesc Laviniei pentru pila si ca a venit cu mine si lui Habu ca m-a ajutata apoi. Este ingrozitor. Ma doare vaccinul, muscatura si sunt foarte obosit. Am o stare nervoasa si nu pot face nimic, asta imi mai trebuia... Si nu mai vreau sa aud de caini vagabonzi, sa fie eutanasiati toti pentru ca sunt pericol public, fara gluma.

Comentarii

Postări populare