Hobby

Completam de curand un CV si cand am ajuns la hobby am avut o mare dilema. Am scris acolo scrisul, cititul, muzica, filmele, plimbarile in aer liber, excursiile dar simteam ca mai e ceva, ca imi mai place ceva foarte mult dar nu imi venea ce. Nu sa mananc, ca nu imi place foarte mult sa mananc, mananc de pofta sau de foame. Daca nu vad manacare pot sa nu mananc vreo 2 zile, pana mi se fac e rau. Asta e alata problema, un stol de-al meu. Revenind la hobby, care era acela? Ma macina, ma omora, nu puteam sa las asa, simteam ca trisez, ca ma trisez pe mine in primul rand. L-am lasat balta. Noaptea inainte sa adorm imi fac o recapitulare a zilei, asa fac de cand ma stiu, si cand am ajuns la CV mi-am adus aminte de hobby dar nu puteam sa-l scriu in CV, acum realizam. Nu ma mai angaja nimeni daca il scriam (nu va ganditi la prostii). Lucrul care imi place cel mai mult si cel mai mult e de fapt sa STAU. Sa frec menta, da tai frunza la caini, sa omor timpul, sa lenevesc de fapt. Asa e. Am uneori o lene si stau, si pierd timpul degeaba. Sunt expert in pierdut timpul. Si Expert in mustrari de constiinta dupa aceea.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare