100

Nu imi vine sa cred ca am scris 100 de articole pana acum. A trecut atat de repede dar totusi sunt atat de multe lucuri scrise. Am inceput a citii toate cele 99 de articole. Cate amintiri, cate sentimente... majoritatea au fost articole de stare, putine au fost gandite si elaborate de inainte. Si adica cel despre dragoste, cel depre legatura dintre dans si sex, cateva filmulte si muzica. Am schimbat 4 sabloane(teme), am adus mereu imbunatatiri si am adaugat linkuri interesante. Cu ce m-am ales dupa 99(100 cu asta) de articole? Cu recunoastere, poate. Cei ce au vrut sa ma cunoasca mai bine, cei ce au vrut sa vada ce mai fac au avut de unde, au avut sansa sa afle cum sunt. Cei ce s-au simtit lezati de adevarul spus frumos, in stil editorial au avut de dat cu crudul adevar, au vazut cum e in viata. Ce am invatat eu? Am avut de invatat cine e cu mine, cine e puternic, cine ma intelege si in primul rand m-am regasit si am redescoperit ca pot. Blogul m-a ajutat sa reapuc de scris. am terminat o proza si lucrez la una de amploare. Am mai multa putere si mai mult curaj in fortele mele. Prin regasire am putut sa am curajul sa iau decizii si sa ma schimb destul de mult.Au fost si reactii neasteptate, mistouri din partea unora dar am mers mai departe si odata cu cresterea blogului au cazut si criticile lor distructive. Am vazut la randul meu oameni noi, i-am vazut altfel prin modul in care creau. Prin blog, prin scris, am putut sa spun mai usor cine sunt si ce vreau de la aceasta viata. M-am razbunat si am plans, am ras, am suferit, m-am distrat alaturi de citritorii mei. Inca ma mai caut dar am mult mai multe sanse sa ma gasesc asa. Multuimesc pentru sprijin tuturor ce acceseaza acest blog, ami ales Ralucai, Ioanei si lui Q. mereu au comentat cu mine ceea ce am scris si mereu mii-au dat sfaturi. Si ceilalti pe care ii cunosc au fost receptivi, toti cei ce citesc acum acest mesaj sunt importanit pentru mine. De aceea multumesc inca o data.
Pentru a o suta oara spun : Pe curand...

Comentarii

  1. Iti doresc inca 1100 de articole pe acest blog si ca peste 18 ani sa ne intalnim si sa sarbatorim aniversarea majoratului blogurilor noastre.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare