Weekend cu Kaldi

Orice strain ce vine in Japonia si il apuca dorul de un pate, niste gogosari in otet, o branza frantuzeasca, masline sau ciocolata Milka si preturile din supermarket il sperie, trebuie sa stie ca exista Kaldi. Din pacate eu nu am nicun Kaldi in apropiere, insa de feicare data cand am drum printr-un cartier sau oras unde e un astfel de magazin, trec pe acolo.
Am trecut si vineri prin magazinul din Ikebukura, magazin destul de micut, si uitandu-ma prin rafturi am horarat sa incerc niste produse de-ale lor. In primul rand am gasit un pate spaniol foarte bun. pate adevarat cu ficat de porc si gust veritabil, nu ca pateul de la noi. Asa ca am servit un mic dejun cu pate, rosii, castraveti si  oua tari.

Unul din felurile mele preferate e un pui cu legume tailandez. Odata pe saptamana merg la acel restaurant si comand acel fel de mancare, cu toate ca in ulimul timp, portia a devenit din ce in ce mai mica, si calitoatea a tot scazut. Am gasit la Kaldi acel pui, intr-o punga, un semipreparat. A fost bun tare la gust dar foarte putin si si cu multa zeama, dar acum stiu ce si cum.
Al treilea preparat de la Kaldi pe care l-am incercat weekendul asta a fost un curry de Crab. Asta nu prea mi-a placut. Amestecul din punga se fierbea iar apoi se adaugau doua oua batute. Prea greu, prea picant, prea artificial. Insa de acum stiu ce si cum :)

Pe curand...

Comentarii

Postări populare