luni, 8 iulie 2013

Omleta cu creveti, spanac si praz

Intr-o zi, pe cand luam pranzul la restaurantul taivanez preferat, si ma uitam pe perete la pozele cu preparatele pe care le au in meniu, am descoperit o omleta cu creveti si inca ceva verde. Am intrebat-o pe chelnerita ce contine omleta si mi-a spus ca praz si spanac. M-a intrebat daca vreau s-o comand, i-am zis ca nu si am comandat o vita cu legume in sos de stridii. Insa omleta aceea mi-a ramas in cap si m-am gandit ca e un preparat bun pentru un mic dejun tarziu ca cel de duminica.
Asa ca, la supermarket, mi-am gandit tot meniul pe weekend in fuctie de creveti. Pentru omleta imi trebuiau vreo 4-5, insa o caserola cu creveti proaspeti contine vreo 15. Asa ca am ales sa fac pastele mele cu ton, somon si creveti si asa rezolvam problema.
Nu e mare filozofie sa gatesti o omleta, ceea ce mi se pare interesant aici e combinatia de ingrediente. Eu am folosit doua oua si am mancat preparatul la micul dejun, taivanezii o fac din 5 oua si o mananca la pranz.
Am inmuiat prazul si spanacul in apa cu ulei.
Apoi am adaugat crevetii fierti (mi-e mai comod sa ii cumpar deja gatiti, numai buni de pus in mancare, decat sa ii cumpar nepreparati, sa ii curat si sa-i fierb)
Si dupa un minut, cat sa prinda si crevetele un pic de gust de praz si spanac, am adaugat doua oua batute bine, asezonate cu sare si piper.
Pentru ca am o tigaie nasoala, am facut scrob, adica am amestecat oul si nu l-am lasat sa se coaca uniform.

Pofta buna!

Pe curand...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Translate

Faceți căutări pe acest blog

Scriu despre:

japonia (462) carte (228) de-ale mele (177) Facultate (123) filme (108) mancare (85) seriale (79) EU (64) scoala (64) muzica (60) oameni (49) prieteni (49) blog (48) excursie (44) Bacau (41) Iasi (41) Romania (40) funny (37) teatru (36) tv (31) bucuresti (29) Coreea (25) playlist (20) facebook (17) sesiune (17) internet (14) sarbatoare (14) copilarie (12) fashion victim (12) iPhone (12) natura (12) romani (12) politica (11) vacanta (11) Ghibli (9) camin (9) jurnal de calarorie (9) leapsa (9) opinii (9) proza (9) telefon (9) constructii (8) dincolo de metropola (8) literatura (8) transport (8) tren (8) familie (7) fotografie (7) kinki (7) presa (7) traditii (7) google (6) tehnologie (6) 1 mai (5) Atena (5) deviantart (5) iarna (5) petrecere (5) photoblog (5) presesiune (5) prostie (5) psihologie (5) viata (5) Pishinau (4) cadouri (4) cultura (4) despre mine (4) mare (4) poezie (4) raceala (4) servicii (4) Craciun (3) aniversare (3) autocunoatere (3) criza financiara (3) dentist (3) kamakura (3) liceu (3) nikko (3) timp liber (3) yokohama (3) banc (2) capitan planet (2) desene (2) la multi ani (2) memorial (2) metrou (2) obiceiuri (2) postmodernism (2) prietenie (2) prosti (2) scris (2) societate (2) taxi (2) Disneyland (1)