22 luni

Dragii mei, de data asta nu o sa va spun ce am facut luna asta pentru ca, mai mult sau mai putin, ati vazut in articolele de pe blog. Luna asta  o sa ma scuz pentru ceea ce o sa vedeti de acum inainte.
In urma cu 10 zile am aflat data la care am de sustinut teza. Mai am doua saptamani, iar prima saptamana am pierdut-o agintandu-ma, pierzandu-ma in detalii, pe fundalulul unei raceli, si panica. Abia joi am aflat ca in Japonia, mai intai se prezinta teza: adica se face doar power-pointul, si apoi, la vreo 2-3 saptamani se preda teza. La noi e invers. Dar asa inteleg de ce am fost anuntati atat de tarziu data sustinerii.
Dar pentru ca e o nebunie toatala in date, in impartirea in doua, si putine sfaturi de la supraveghetor, pana la sfarsitul lunii, o sa fiu mai putin activ. De o saptamana nu am sacris decat trei articole, noroc ca am avut articole programate, insa nu stiu daca voi avea timp sau subiect de discutie pentru viitoarele articole.
Acum e momentul cand trebuie sa ma axez pe scoala, cat de mult pot, asa ca toate celalalte raman pe locul 2. Mai ales ca am pierdut o saptamana cu un windows ce a murit, si o memorie ce s-a formatat. Am ierdut multe date din calulator, tot ce aveam salvat din facultate, mastere dar si kituri, poze si muzica. Sa-mi fie invatatura de minte ca nu imi fac back-up!
Apropo de povestea cu windows-ul: Daca mi se intampla asta in Romania, bateam la o usa si gaseam un windows. Insa aici nu exista piraterie iar prietenii mei ce stiu ce e aia torrent, nu aveau windows pentru ca fie folosesc Mac, fie Ubuntu (Linux). Si va anunt mandru, ca momentan functionez si pe Windows dar si pe Zorin, un Ubuntu ce are o interfata asemanatoare cu Windos-ul, ce e buna pentru cei ce trec de la Windows, la Linux. Si pentru ca imi place mult, cred ca treptat o sa schimb tabara! Jos corporatistii! :))
Pe curand...

Comentarii

Postări populare