Ce-am in geanta

Joi, cand m-am intors de la scoala, aveam un pachet primit asa ca m-am oprit la administratie sa semnez pentru el. Administratorul, curios din fire, mi-a vazut geanta volumininoasa si m-a intrebat ce am in ea.
Nici eu nu stiam exact. Dupa ce a vazut tot ce era inauntru s-a crucit asa ca m-am gandit sa va arat si voua :).

Hai sa le luam cu liniuta, de sus in jos, de la stanga la dreapta:
 - kindle;
- agenda;
- stampila cu numele;
- ventilator cu stropitoare pentru zilele toride;
-cana de cafea;
- prosopel;
-penarul in forma de pantof;
- calculatorul stiintific;
-incarcatorul extern pentru telefon;
- stickul cu brelocul gyoza;
- maner pentru carat sacosele;
-portofel;
-camera foto;
-scannerul portabil;
-umbrela;
-claritine;
-smecta;
-ibalgin;
-bomboane mentolate;
-perie de par
-servetele;
-doua tipuri de servetele umede;
-masca.
Sa fiu sincer, camera foto si scannerul nu se afla in geanta in fiecare zi, de aceea in ziua respectiva geanta era mai grea decat de obicei. Insa in rest, toate celalate se afla in geanta mea zi de zis si le folosesc aproape in fiecare zi (mai putin pastilele)
Ce-ar fi sa o transform in leapsa si sa o provoc pe Deni sa imi zica ce are ea in geanta.
Pe curand...

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare