luni, 12 august 2013

Salata de ton cu avocado

M-am tot gandit la o salata de ton de cand a scris Domn' profesor despre una pe blogul dumnealui. Mi se blocase undeva in minte ideea asta de a face o salata mai ales ca e foarte cald si nu prea vreau sa stau prea mult in bucataria aia mica din camin. Intamplarea a facut, ca atunci cand navigam pe un site de socializare celebru pentru pozele nerealiste (pinterest) am dat peste aceasta salata, de fapt o poza e ei. Nu stiam cum se face asa ca am improvizat.

Pentru salata avem nevoie de:
-un avocado
-ceapa (eu am folit un sfert dintr-o ceapa imensa)
-un ou
-lime
-iaurt
-sare
-conserva de ton (am folosit trei consere de 70 de grame).

Singurile preparari pentur reteta si momentele in care a trebuit sa aprind focul in bucatarie a fost cand am fiert oul tare si cand am fiert niste apa pentru a oparii ceapa taiata.
Taiem avocado pe lung in doua, scotatem usor tot continutul, fata a distruge coaja ce arata ca o barcuta si incepem sa il pisam usor. Adaugam galbenusul de la ou, doua linguri de iaurt, sucul de la jumatate de lime, sare, si amestecam pana se omogenizeaza.
Dupa ce s-a creat pasta, adaugam ceapa oparita, albusul de la ou, taiat cubulete mici si tonul din conserva.
Amestecam bine si apoi  umplem cojile de avocado cu salata proaspat creata.
Asa avem o salata usoara, fara multe calorii si scapam de maioneza ce o ingreuna foarte mult!
Pofta mare!
Pe curand...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Translate

Faceți căutări pe acest blog

Scriu despre:

japonia (462) carte (228) de-ale mele (177) Facultate (123) filme (108) mancare (85) seriale (79) EU (64) scoala (64) muzica (60) oameni (49) prieteni (49) blog (48) excursie (44) Bacau (41) Iasi (41) Romania (40) funny (37) teatru (36) tv (31) bucuresti (29) Coreea (25) playlist (20) facebook (17) sesiune (17) internet (14) sarbatoare (14) copilarie (12) fashion victim (12) iPhone (12) natura (12) romani (12) politica (11) vacanta (11) Ghibli (9) camin (9) jurnal de calarorie (9) leapsa (9) opinii (9) proza (9) telefon (9) constructii (8) dincolo de metropola (8) literatura (8) transport (8) tren (8) familie (7) fotografie (7) kinki (7) presa (7) traditii (7) google (6) tehnologie (6) 1 mai (5) Atena (5) deviantart (5) iarna (5) petrecere (5) photoblog (5) presesiune (5) prostie (5) psihologie (5) viata (5) Pishinau (4) cadouri (4) cultura (4) despre mine (4) mare (4) poezie (4) raceala (4) servicii (4) Craciun (3) aniversare (3) autocunoatere (3) criza financiara (3) dentist (3) kamakura (3) liceu (3) nikko (3) timp liber (3) yokohama (3) banc (2) capitan planet (2) desene (2) la multi ani (2) memorial (2) metrou (2) obiceiuri (2) postmodernism (2) prietenie (2) prosti (2) scris (2) societate (2) taxi (2) Disneyland (1)