CSI: NY & CSI: Miami

Din sumedenia de seriale pe care le urmaresc, CSI-urile erau catelogate seriale de vara. Adica faceam maraton de cate un sezon vara, dupa ce celalalte seriale se terminau.
Primul CSI pe care am inceput sa-l urmaresc a fost Las Vegas, dupa aceea, vara urmatoare am inceput cu NY si cand am ajuns in Japonia am inceput sa urmaresc Miami. Miami nu mi-a placut atunci cand l-am vazut la televizor, insa tocmai fusese anulat si aveam 9 sezoane de vazut, cand ma intorceam ce la scoala. CSI Miami a inceput sa fie un serial cu care ma-m obisnuit si pe care il vedeam pe langa serialele pe care le urmaream la zi, atunci cand nu aveam ce face. Mi-a luat ceva timp sa imi fac prieteni pe aici si imi ocupam timpu liber cu seriale. De aceea mi-a luat aproape doi ani sa il termin. Intre timp, l-am terminat fix cand am aflat sitea ca CSI: NY a fost anulat. Asa ca la scut timp, unul dupa altul, la inceputul lui iunie, le-am terminat.
Da, mi-a luat ceva timp sa scriu acest articol pentru ca am tot uitat de el. Obisnuiesc sa scriu cate un articol despre seriale, atunci cand le incep si atunci cand se termina. CSI-urile au facut istorie si acum din trei a ramas unul. Eu am o problema, trebuie sa aleg alte seriale de vara. Cred ca o sa-l transform pe The Mentalist in serial de vara pentru ca a incept sa ma enerveze asteptarea de saptamana de saptamana a descoperirii lui Red John.
O sa-mi fie dor de persoanejele din CSI-uri asa cum mi-e dor de toate cele ce au disparut din serialul original. Cu toate ca multe din ele nu fost pe placut meu, de-a lungul timpului am inceput sa le indragesc. Vremea serialelor politiste au cam apus, americanii vor ceva nou insa vechi in acelasi timp. Nu stiu ce le va lua locul pentru ca nu prea mai sunt seriale care sa ajunga la 9-10 sezoane.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare