Anger management

Mi-a placut mult Two and a Half Men, de aceea, atunci cand Charlie Sheen a fost concediat, mi-a parut rau. Insa apoi cand am auzit ca o sa joace intr-un nou serial, pe FX, mi-am propus sa il vad.
Din pacate Anger Management a fost pe o panta descendenta. Au disparut personaje, au aparut unele noi si parca mai nesarate, Sheen a intarziat filmarile pentru ca era mai mereu beat si drogat si colac peste pupaza a cerut ca Selma Blair sa fie concediata pentru ca rolul ei devenea prea popular. Si cum serialul fusese deja anuntat cu un sezon 2 de 90 de episoade (primul avusese 10 si vroiau sa faca cel putin 100 ca sa intre pe Sindicat), producatorii au anuntat pe la episodul 70 si ceva, ca dupa cele 100 de episoade, serialul va fi oprit. Intr-un fel imi pare rau, pentru ca avand un sezon lung de 90 de episoade, a cam fost singurul serial ce avea mereu un episod, fie ca era vacanta de iarna sau de vara. Pe de alta parte, e bine ca s-a terminat ca oricum era slabut si ma cam plictisisem de el.
Nu cred ca e unul din serialele ce o sa-mi lipseasca.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare