Top 5 carti 2014

M-am gandit sa inchei anul cu un top al celor mai bune 5 carti pe care le-am citit anul acesta. Ca si anul trecut, in 2014, am acceptat provocarea de la Goodreads si mi-am numarat cartile citite. Imi propusesem sa citesc 27, pentru ca in 2014 am 27 de ani (pe modelul ca in 2013 mi-am propus sa citesc 26) de carti. Chestia asta nu o s-o mai fac la anul, pentru ca in 20013 am citit vreo 53 de carti iar anul asta 77, cu 50 mai multe decat mi-am propus. Deci, de prin mai, provocarea mea a fost sa am cele mai multe carti citit din lista mea de prieteni de pe facebook, lucru ce nu a fost posibil, pentru ca Nadia, m-a intrecut cu vreo 5, daca nu 6 carti. Dar despre provocarea de la anul, o sa scriu atunci cand o incep. 
Mi-a fost greu sa ma opresc la 5 carti ce mi-au placut mult. De vreo cateva zile tot intru pe goodreads, si ma tot uit peste copertele cartilod din challenge-ul de anul asta si mai sterg sau mai adaug din lista de top pe care o am. In lista au fost vreo 10-12 titluri si partea grea a fost sa le sortez intr-un top si astfel sa vin cu cele mai bune 5. Atentie, topul nu se refera la carti aparute anul asta, ci la carti pe care le-am citit eu in acest an.
Asa ca dupa ore bune de gandire si liste peste liste, am decis urmatorul top:


Puteti citi ce am scris despre carti, dupa ce le-am citit, dand un click pe numele ei in top.

Pe curand...


Comentarii

Postări populare