Si am trecut si de Noshamber

In prima zi a lunii noiembrie, am luat lama de ras si m-am barbierit. A fost singura data cand am facut asta in luna ce tocmai a trecut pentru ca am acceptat probocarea No Shave Nobember. Sincer, n-a fost usor. Dupa 8-9 zile de barba incep sa ma irit si imi apar cosuri asa ca undeva pe la mijlocul lunii eram plin de cosuri imense ce cresteau pe sub piele, rosii ce ma dureau ingrozitor. A trecut si asta si cand am crezut ca totul o sa fie ok, a inceput sa ma irite mustata. Pielea deasupra buselor nu era obisnuita cu parul ce o intepa si ma usturau buzele non stop. Peste etapa asta inca nu am trecut, insa m-am obisnuit. Cosulete prin barba imi mai cresc si mi-am dat seama ca trebuie sa fiu atent cum mananc iaurtul pentru ca sunt sanse mari sa imi ramana prin barba.
Si totusi nu a crescut atat de mult pe cat m-as fi asteptat. Daca ma hotaram doar sa las mustata sa creasca, as fi aratat ca ul caldarar.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare