Povestiri pe Calea Mosilor

"Calea Moşilor e lungă, ba e lată. Calea Moşilor e cea mai frumoasă stradă pe care am întâlnit-o, pentru că vom locui aici. Se întinde de la bulevardul Republicii până la magazinul Bucur Obor, care este atât de înalt, încât uneori acoperă până şi soarele. Şi blocurile noastre vor fi înalte, însă acum sunt în construcţie. La parterul lor vor fi magazine, iar pe mijlocul străzii va trece tramvaiul 21."

Nu imi amintresc cum a ajuns aceasta carte electronica in posesia mea. Nu imi amintesc sa o fi cumparat, sa o fi primit cadou sau sa fi fost oferita de elefant gratis. Cred ca era oferita cadou odata cu instalarea ebook reader-ului de la elefant. Oricum, am descoperit-o de curand, cand aplicatia si-a facut update. 
M-a atras copera. E una din cele mai fromoase coperte pe care le-am vazut la o carte in Romania. Asa ca pentru coperta asta am lasat toate cartile din lista OCD-ista si am inceput sa citesc romanul format din povestiri al lui Adina Popescu. 
Aveam nevoie de o astfel de carte, acum inainte de sarbatori! Povestiri pe Calea Mosilor este o poveste foarmata din povesti ce se intind pe durata a 8 ani, si incepe can Adina se muta pe Calea Mosilor si incepe clasa I si se termina, in 1992, cand termina clasa a 8a. Autoarea spune ca e o carte pentru oameni mari dar eu as spune ca poate fi un roman pentru adolescenti si chiar pentru copii de peste 12 ani. E scrisa curat, e plina de povesti melancolice, amuzante si frumoase despre o copilarie ce aduce tribut unui cartier. Si mi-a placut ca e pe Calea Mosilor pentru ca stiu strada si ma plim de la Bucur Obor pana la intersectia cu Eminescu cel putin odata la doua saptamani.
E o carte atat de frumoasa ce trebuie citita de toti cei care au copilarit in oras pentru ca si copilariile noastre merita carti optimiste, nu doar cele ce povestesc copilariile de la tara.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare