vineri, 5 decembrie 2014

Aniversare Angela Hondru

Ieri la Humanitas din Cismigiu a avut loc un dublu eveniment: a 15 seara japoneza cu lansarea cartii Fiica negustorului de sake de Kido Okamoto (despre care voi discuta dupa ce o voi citi) si aniversarea doamnei Angela Hondru, unul din pionerii limbii japoneze din Romania.
A fost un eveniment frumos, in care dupa ce s-a prezentat cartea, lumea i-a adus un omagiu Angelei Hondru, multumindu-i pentru ceea ce a facut pentru scoala de japoneza din Romania.
Mie nu de asta mi-a placut acolo, ci pentru ca m-am intalit cu o parte din gasca vesela din Tokyo si dupa, doua ore la Gambrinus ne-am hahait si ne-am distrat ca in vremurile bune.
Si pentru ca sa fiu sincer pana la capat, chiar imi doresc sa citesc si eu o carte tradusa de doamna Hondru pentru ca n-am avut niciuna tradusa de dumneaie. Am acum un e-book de Haruki Murakami tradus de dansa, dar pana la el, nu i-am intalnit numele pe cartile pe care le-am citit eu.
Si pentru ca Raluca e in oras, o sa urmeze cateva zile foarte interesante, despre care, mai mult sau mai putin, o sa va povestesc pe blog.
Pe curand...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Translate

Faceți căutări pe acest blog

Scriu despre:

japonia (462) carte (227) de-ale mele (176) Facultate (123) filme (108) mancare (85) seriale (79) EU (64) scoala (64) muzica (60) oameni (49) prieteni (49) blog (48) excursie (44) Bacau (41) Iasi (41) Romania (40) funny (37) teatru (36) tv (31) bucuresti (29) Coreea (25) playlist (20) facebook (17) sesiune (17) internet (14) sarbatoare (14) copilarie (12) fashion victim (12) iPhone (12) natura (12) romani (12) politica (11) vacanta (11) Ghibli (9) camin (9) jurnal de calarorie (9) leapsa (9) opinii (9) proza (9) telefon (9) constructii (8) dincolo de metropola (8) literatura (8) transport (8) tren (8) familie (7) fotografie (7) kinki (7) presa (7) traditii (7) google (6) tehnologie (6) 1 mai (5) Atena (5) deviantart (5) iarna (5) petrecere (5) photoblog (5) presesiune (5) prostie (5) psihologie (5) viata (5) Pishinau (4) cadouri (4) cultura (4) despre mine (4) mare (4) poezie (4) raceala (4) servicii (4) Craciun (3) aniversare (3) autocunoatere (3) criza financiara (3) dentist (3) kamakura (3) liceu (3) nikko (3) timp liber (3) yokohama (3) banc (2) capitan planet (2) desene (2) la multi ani (2) memorial (2) metrou (2) obiceiuri (2) postmodernism (2) prietenie (2) prosti (2) scris (2) societate (2) taxi (2) Disneyland (1)