Aniversare Angela Hondru

Ieri la Humanitas din Cismigiu a avut loc un dublu eveniment: a 15 seara japoneza cu lansarea cartii Fiica negustorului de sake de Kido Okamoto (despre care voi discuta dupa ce o voi citi) si aniversarea doamnei Angela Hondru, unul din pionerii limbii japoneze din Romania.
A fost un eveniment frumos, in care dupa ce s-a prezentat cartea, lumea i-a adus un omagiu Angelei Hondru, multumindu-i pentru ceea ce a facut pentru scoala de japoneza din Romania.
Mie nu de asta mi-a placut acolo, ci pentru ca m-am intalit cu o parte din gasca vesela din Tokyo si dupa, doua ore la Gambrinus ne-am hahait si ne-am distrat ca in vremurile bune.
Si pentru ca sa fiu sincer pana la capat, chiar imi doresc sa citesc si eu o carte tradusa de doamna Hondru pentru ca n-am avut niciuna tradusa de dumneaie. Am acum un e-book de Haruki Murakami tradus de dansa, dar pana la el, nu i-am intalnit numele pe cartile pe care le-am citit eu.
Si pentru ca Raluca e in oras, o sa urmeze cateva zile foarte interesante, despre care, mai mult sau mai putin, o sa va povestesc pe blog.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare